Sovmorgon

Inte varje dag man kallar att sova till 7.05 för sovmorgon men efter att fått vakna strax efter 6 några dagar kändes det faktiskt så i morse!
Har haft en mysig morgon med mina älsklingar eftersom Peter inte börjar jobba förrän 10 på fredagar:)
I eftermiddag blir det att åka in till Gävle för storhandling igen, börjar bli tomt i skåpen.
Nu är alla fall datum för spa bokat. 9 April blir det som vi ska ha en heldag i Högbo, längtar! Nu har jag ju ett datum att jobba för med vikten också vilket blir en liten extra motivationskick!
Hoppas ni får en skön fredag!

Med sin älskade lampa♥


Bus tagen på bar gärning när han försökte komma åt eluttaget....ajajajaj

Kommentarer
Postat av: Annika - trebarnsmorsan med fyra barn

Halloj! Jag tänkte mest bara tala om att jag är på G igen, med tävlingar i bloggen. Några ligger ute, några ska ut under helgen. Kanske läge att titta in? ;) Hoppas det inte gör nåt att jag smyger in ett sånt här inlägg, annars är det ju bara att ta bort och ignorera. Hoppas du får en fortsatt trevlig dag!

Kram Annika

2011-03-04 @ 12:01:37
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/
Postat av: mamma till William

Godmorgon gumman.Vilken härlig helg man har haft med familjen samlade och solen...i dag är solen framme och det är så skönt.Ha en skön måndag.kram

2011-03-07 @ 10:18:33
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0