Min Finaste♥



Hoppas ni har en bra måndag. Vi har varit på "öppen föräldragrupp" på eftermiddagen. Mysigt och kul för Isak att busa med de andra bebisarna:)
Tyvärr höll inte min viktminskning i sig den här veckan, vet faktiskt inte varför då jag inte "fuskat" och så har jag tränat. Kanske är så att det är lite muskler som spökar igen för jag känner mig alla fall smalare!
Imorgon ska jag jobba hela dagen så Isaks farmor kommer hit på morgonen för att vara barnvakt. När jag säger hela så menar jag verkligen HELA dagen. Ska börja vid 9.30 och jobba till ungefär 20.30 skulle jag tro att det kan bli. På onsdag blir det också jobb på eftermiddagen så nu måste jag ändra uppgifterna jag skickade in till försäkringskassan så dom inte blir arga:/
Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0