Måndagslista

Då var det dags för måndagslista igen! Fler måndagslistor finns på Jennys blogg.

Idag måndag är jag glad för:

* Solen skiner och snön smälter, det går mot vår:)
* Isak är helt underbar, söt, busig, duktig, ja allt♥
* Jag älskar min fina sambo♥
* Min familj är bäst!
* Jag hade gått ner 0,8kg den här veckan, första delmålet nått!:)
* Om 4 veckor blir det spa-dag! Längtar:)
* Har kunnat jobba lite mer, skönt att få lite lön istället för föräldrapenning!
* Jag är duktig och tränar, även när jag inte känner för det
* Jag gillar frukt och grönsaker och annat nyttigt. Tänk vad jobbigt att försöka gå ner i vikt och inte gilla nyttig mat!

Gör gärna en egen måndagslista, bra för moivationen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0