Lite njuta och lite jobba

Har haft en jätteskön dag idag. Upp vid 6.20 då Isak har bestämt sig för att det är lagom tid att vakna nu. Tog en promenad hem till svärmor där Isak fick lunch. Sen tog vi en lång skön promenad i det härliga vädret. Så skönt med sol och värme:) Sen va vi till jobbet och åt lunch. Efter det fick jag vara kvar på jobbet och Isak gå hem med farmor till pappa som slutat tidigt på jobbet idag.
Jag hjälpte pappa göra smörgåstårtor till imorgon. Åtta stycken blev det innan vi var klara! Skönt att jobba lite också faktiskt.
Nu sover Isak och jag ska nog också lägga mig snart. Har kollat på Sveriges värsta bilförare ikväll och dom suger verkligen på att köra bil, men man fick sig ju många skratt alla fall!
Sov så gott och sweet dreams♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0