Hemsk?

Isak ville inte somna om själv i sängen efter frukost, bara sov om han fick ligga på min arm. Jag som ska jobba och behövde duscha innan kände mig väldigt stressad efter att försökt i 2 timmar. Det slutade med att ja la honom i sin säng och skyndade mig ta en dusch trots han stog i sängen och skrek...Kände jag mig hemsk? JA! Men när jag kom ut ur duschen några minuter senare och började klä på mig blev det tystare och tystare, så jag gjorde mig i ordning i tystnad. När jag sen kikade in hade lillpluttisen somnat på snedden nere vid fotändan uppe på täcket. Så där sover han nu så nu måste jag gå och väcka honom så jag hinner till jobbet i tid. Så är jag nu en hemsk mamma? Nej!
Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Anna

vilken hemsk mamma du är

2011-03-31 @ 20:30:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0