Drömmer mig bort

Har suttit och tittat på bilder från när vi var i Venezuela 2005. Vi förlovade oss där på stranden♥ Tänk att det är över 5 år sedan! Vad tiden går fort. Skulle vara härligt att åka iväg till värmen ett tag men det får vänta tills Isak blir lite äldre. Plutten ska inte behöva flyga så långt än.
Sa till älsklingen när jag hittade ett kort på mig att jag fårstår varför han ville förlova sig med mig, jag var ju skitsnygg!;)

Inspirerande att titta på sig själv också så nu har jag ännu mer motivation att äta rätt och träna så min kropp mår bra och ser bra ut. Funderar på att lägga i slingor i håret också och få det lite ljusare. Men det blir senare.
Har i alla fall varit ute på närmare en timmes promenad idag också, skönt att röra på sig. Ikväll blir det tacos och kolla på Let's dance.
Ha en bra fredagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0