Bepanthen

Är just nu med i en buzzador kampanj för en salva som heter Bepanthen. Som Buzzador har man chansen att gratis prova på olika produkter och tex blogga vad man tycker om dom och sedan lämna en återrapport till buzzador.

Bepanthen
Bepanthen är en salva för barn som man kan använda dagligen mot torr hud och den låter ditt barns hud andas. Kan även användas vid tex solsveda, torra läppar, på tatueringar mm.

Jag har nu använt salvan i snart en månad och tycker att den fungerar jättebra. Perfekt att smörja på lite vid blöjbyta för att förhindra att bebis blir röd. Jag tycker också det känns skönt att det blir lite som ett skyddande lager som gör att inte kiss och bajs fastnar på huden. Brukar också använda salvan till att smörja kinderna när han blir torr. Även mina egna knogar brukar jag använda den till att smörja in. Konsistensen är lite fet men ändå inte "för" fet. Kan rekomendera den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0