Mammis

God kväll!
Tänkte bara kika in här och säga godnatt! Ska smyga in och lägga mig strax och försöka inte väcka mina älsklingar. Har så ont i huvudet, gått på tabletter hela dagen men dom hjälper inte så bra.
Isak är så fruktansvärt mammig för tillfället. Jag kan inte gå någonstans utan att han grinar. Ska bara klänga i mina men och bli buren. Så som snäll mamma gör jag som han vill för det är inte kul när han grinar och skriker. Men det går väl över snart. Så länge jag inte är i närheten alls och han är med någon annan går det bra, men om han ser eller hör mig är det kört. Lilla snuttisen♥
Hoppas ni haft en skön dag i solskenet.
Sov så gott och sweet dreams♥

Kommentarer
Postat av: Anna

Lillplutten fyller ju ett år snart och han har väl hört att du har talat om dagis.

2011-06-21 @ 23:55:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0