Glad Midsommar!

Här hade vi en morgonpigg kille som vaknade 3.55 i morse/natt! Vid halv fem var det bara att gå upp och ge gröt för han ville inte somna om. Sen somnade han och sov, ja till alla fall 6.50 hmmmmmm. Älsklingen gick upp med honom halv åtta och jag sov en timme till. Nu sover pluttis igen och älsklingen är och köper jordgubbar och hämtar björkris som vi ska dekorera med. Själv borde jag kanske börja koka ägg eller nåt. Känner mig ganska seg fortfarande!

Igår på eftermiddagen kröp Isak iväg till sitt rum coh sen va det alldeles tyst. Blir alltid tyst när han hittar nåt bus att göra. Så när jag gick dit en stund senare såg det ut så här!

Buskillen hade slitit ut alla sina tröjor på golvet! Han va jättenöjd....

Hoppas ni får en härlig midsommar. Hoppas att solen ska titta fram lite här så vi kan sitta ute.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0