Ännu en dag

Har mest varit ute och njutit av solen. Isak älskar att vara ute och så fort altandörren öppnades i morse så kröp han ut♥ Dock tycker han det gör lite ont på knäna att krypa på plattorna så han liksom går med fötter och händer i marken, gullplutten.
På eftermiddagen sov han en stund och då passade jag på att simma lite och sola ett tag. Hade 26 grader i polen nästan 27 helt underbart:)
Isak fick duscha innan han skulle sova så han blev lite avsvalkad, så varmt för honom ju. När jag sen skulle ta på blöjan såg jag vad jag trodde va ett skräp på höften, men det satt fast. Han hade en liten liten fästing! Stackars liten, jag tog bort den på en gång. Ska kolla imorgon så han inte blir röd där den suttit.
Nu är det bäst att gå och sova för imorgon blir det massor av jobb. Johanna kommer och är barnvakt från kl14. Är ju Grillkväll med livemusik på Gästis från kl.20 så kom dit! Jag och mamma ska sköta dricka och pappa och Micke ska grilla. Blir skoj. Även på lördag.
Sov så sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0