Bara 3 veckor kvar

Kan inte fatta att tiden går så fort. Mo 3 veckor ska lillpluttis börja inskolning på dagis. Min lilla älskling ska bli stor!
Så ska jag börja jobba igen. Det blir ganska skönt men kommer kännas konstigt att inte ha Isak hos sig hela tiden. Men jag tror alla fall han kommer att älska att gå på dagis och få leka av sig ordentligt på dagarna. Han har ju så mycket energi.

Igår kväll var jag till stallet och red Bumbi. Han var sitt gamla jag igen, hur pigg som helst. Trodde jag skulle flyga av ett tag när han inte visste vilken hov han skulle ha i marken och mest hoppade på stället, men det gick bra. Funderar dock på att köpa en säkerhetsväst, känns som det skulle kunna vara en bra investering!

Just nu så sover lillsnutten och lär nog göra så en timme till. Ska kanske gå ut och göra något. Var jättenysig och snorig nu på morgonen, troligtvis lite allergisk så jag känner mig mest trött. Tog en allergitablett och hoppas på att det släpper.
Ha en skön dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0