Febrigt och förkylt

Jag är jätteförkyld. Snoren rinner och jag hostar och känner mig allmänt slö. Inte kul att behöva snyta sig hela tiden!

Igår var jag på BVC med Isak för kontroll och vaccination. Han är nu 69,5cm lång och väger 7430g. Stora killen! Vaccineringen gick bra, bara lite gråt direkt när han fått sprutorna. På kvällen var han dock lessen hela tiden så han fick lite alvedon och då blev det bättre. Imorse kändes han var så jag kollade tempen; 37,9grader vilket är varmt för honom som normalt ligger runt 37. Pluttis fick lite alvedon och frukost. Nu sover han efter lunchen, behöver vila lillkillen. Hade fortfarande 37,9 trots att han fått alvedon så febern måste stigit ganska mycket. Hoppas det bara är en reaktion av vaccinet och att det ger med sig till kvällen.

Jättefint och soligt ute, dock lite kallt. Med tanke på Isaks feber så stannar vi inne idag. Får göra lite våfflor hemma till mig själv vilket inte är helt fel.

Ha en bra dag♥

Kommentarer
Postat av: Anna

Krya på er mina älsklingar

från mormor

2011-01-13 @ 22:14:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0