Cliniderm sammanfattning

Har ju som jag tidigare skrivit provat på produkter från Cliniderm Det genom att jag är en sk. Buzzador vilket innebär att jag provar tjänster och produkter gratis och sprider information om dom samt återrapporterar.

De produkter från Cliniderm som jag nu använt i drygt en månad är rengöringsmjölk, serum och dagcreme. Produkterna är utvecklade i norden speciellt för våra nordiska förhållanden med växlande temperaturer och låg luftfuktighet. Och jag måste säga att de fungerar faktiskt jättebra!
Under helgen i Åre var det -15 grader ute + vind och sedan in i bastun. Trots det höll sig huden hur mjuk och skön som helst. Inte alls torr och inte heller blir den fet. Så jag kan verkligen rekomendera andra att prova! Min hud är nu hela tiden mjuk och smidig och har fått en jättefin lyster:) Kommer garanterat fortsätta använda det!

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0