Aj då

Gick inte så bra för Sverige i handbollen ikväll. Förlust mot Argentina. Jaja så kan det gå. Som vanligt alla svenska lag i alla sporter, inte som bäst när det är viktigt...
Nu har jag lagt Isak, han var så trött pluttisen.

Idag så beställde mamma biljetter till travgalan i Gävle den 12 februari. Deras häst är ju nominerad som årets tvååring:) Lilltjejen jättekul. Så då blir det middag och prisutdelningar.
Tvååriga varmblod Tränare
♥Jambalaya Kemp♥ Tomas Rosén
Sabin Streamline Jenni H Åsberg
Wille Sherona Jenni H Åsberg

Det gör ju även att jag har något extra att kämpa för med vikten så jag kan ha någon klänning!

Nu ska jag gå och lägga mig och känner på mig att jag kommer somna så fort huvudet slår ner på kudden.
Sleep tight, mind the bugs don't bite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0