Måndagslista

God morgon! Har varit uppe sen 7.15 och känner mig på riktigt bra humör. Här är veckans måndagslista som jag lägger upp på Jennys blogg.

Idag måndag är jag glad för:
* Isak♥ mitt allt, älskar honom mest av allt!
* Hade en skön kväll igår med ett lyxigt bad, ansiktsmask och så härligt doftande bodylotion från Make Up Store som gör en glad! Riktig mammalyx!
* Vågen visade -0,8kg imorse, Jippie!!!!! Trots jag inte kunnat träna på hela veckan.
* På lördag är det travgala, längtar. Älskar att få klä upp mig och göra mig extra fin:)
* Vi kunde ta en härlig promenad i solen igår, gör en pigg och glad
* Älsklingen är så underbar och smyger upp på mornarna för att inte väcka oss, Tack sötnos älskar dig♥
* Benet känns nu helt bra, bara blåmärke och lite svullnad kvar men nu kan jag träna igen!
* Jag lever mitt liv som jag vill!

Ha en skön måndag!

Kommentarer
Postat av: Yvve

Blir lika glad varje gång jag läser dina måndagslistor.

Kram

2011-02-07 @ 19:42:52
Postat av: Jenny ♥

Åh, hejja, hejja! Duktig du är med vikten! Och så roligt med fest! Tack för alltid lika fin måndagslista, kramar till er vännen

2011-02-07 @ 22:04:59
URL: http://www.jennyn.se
Postat av: britta bloggar

Vilken bra lista den här veckan också!

2011-02-07 @ 22:14:31
URL: http://brittabloggar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0