Måndagslista

Känner ingen riktig inspiration för att göra en måndagslista idag. Trögt med vikten just nu +0,4kg trots att jag tränade hårdare förra veckan:( Kanske just därför, har fått muskler istället:)

Denna måndag är jag glad för:
* Jag har världens finaste son♥
* Jag älskar min sambo♥
* Jag har kommit igång med träningen och det börjar kännas lättare:)
* Hade en skön slapparhelg
* Jag har idag tagit tag i att skriva lista på vad jag äter så jag ska gå ner i vikt, inget fusk här längre!
* Isak är så duktig på att krypa, hej vad det går:)
* Har ju ett spabesök att se fram emot på Högbo Brukshotell. Fick ju presentkort när jag fyllde år. Datum är dock ej inbokat.
* Har en så härlig familj, älskar er alla!

Fler måndagslistor och mer information finns på Jennys blogg!

Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Yvve

Återigen en mysig måndagslista, som du vet karro är det så med vikten att man går ner och sedan står man still ett tag, så bygger du ju muskler och dom väger en del.

2011-02-21 @ 20:35:32
Postat av: britta bloggar

Vilken härlig lista! Ha en fin vecka!

2011-02-21 @ 22:43:18
URL: http://brittabloggar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0