Lite huvudbry

Har jobbat idag. Det gick väl sådär. Ska ju ta över bokföringen på älsklingens jobb. Men tydligen bokför dom enligt en annan modell än vi gör på jobbet:/ Så nu måste jag lära mig ett nytt sätt och det snurrar konton i huvudet på mig nu! Men det blir nog bra. Revisorn rättar ju alltid till om det blir nåt fel!

Isak sov dåligt i natt så är lite trött nu. Stackars älsklingen som skulle upp och jobba vid 5 är ännu tröttare. Det gick alla fall bra för farmor att vara barnvakt. Isak hade mest sovit. Nu har vi förberett maten för ikväll, hemgjord pizza. Mums!

Sitter och lyssnar på 2 inspelningar på myspace som min kusin har gjort. Hon är ju såååå himla duktig och bra! Klicka på länkarna för att lyssna! ♥Enjoy♥
Rebecka-Out Here On My Own
André Åhl-Persson feat. Rebecka-Heart to Love

Nu ska pizzorna in i ugnen och sedan är jag bänkad i soffan för resten av kvällen och hoppas på att "Zackisen" sover ett tag till.
Ha en skön kväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0