Kan gå igen!

Lyckades alla fall ta mig ut en sväng idag. Gör inte så ont i benet men känns fortfarande. Fick lixom gå och vinkla foten inåt för att inte belasta utsidan av lårmusklerna...såg säkert jättekonstigt ut men wiiiie, so what!
Idag har jag skrivit en ny lista för mat för 2veckor framåt så imorgon blir det storhandling igen:) Känns så skönt att planera och har verkligen funkat jättebra hittills. Älsklingen kan nu gå till kylskåpet och läsa på lappen vad vi ska äta så behöver han inte fundera♥
Idag var Isak så trött när han skulle äta lunch att han knappt fick i sig en halv burk. Detta trots att han precis sovit...lillskrutten♥ Nu ligger han ute och sussar sött i vagnen min älskling! Älskar honom så obeskrivligt mycke!


Ha en bra eftermiddag!

Kommentarer
Postat av: Jenny ♥

Åhh gumman så duktig du är med vikten, hejjar på dig för fullt! Har glömt att peppa dig att gå på Mammabloggalan som jag och två av mina vänner håller på att ordna :)



Njuta av ett dygn med lyx, glitter, glamour och massor med härliga överraskningar! Vore så roligt att få träffa dig där!!



Kram Jenny

2011-02-02 @ 21:27:48
URL: http://www.jennyn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0