Jag kan!

Ikväll lagade jag iordning en extra god middag åt älsklingen eftersom han fyller år. Det blev sötpotatisgratäng med vitlök, rosmarin & timjanmarinerade lammracks och en rödvinsreduktion. Jag åt kyckling istället för lamm eftersom jag inte äter kött(demivegetarian). Resultatet blev superlyckat och jag kan varmt rekomendera sötpotatisgratängen som gick fort att göra och va lätt att göra. Jag använde matgrädde istället för vanlig grädde och lite mindre och fettsnålare ost och det gick jättebra. Länk till receptet finns HÄR!

Kommentarer
Postat av: britta bloggar

Men åh vad gott!

2011-02-28 @ 23:13:48
URL: http://brittabloggar.wordpress.com
Postat av: Erika

Ser ut som en lyxig middag :)



Ja, verkligen skönt att det är bättre nu! Är ju så jobbigt att se sitt lilla hjärta må dåligt :(.



Ha en fin tisdag!

2011-03-01 @ 00:23:35
URL: http://mylittlewords.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0