Inte som planerat

Va ju meningen att vi skulle åka och storhandla idag men det blev inte riktigt som planerat. Isak va jättetrött på eftermiddagen men vägrade somna så det kändes inte som läge att åka och handla när han bara skrek och var trött eftersom han inte somnar i bilen så ofta nu heller. Så efter lite dividerande hur vi skulle göra så åkte jag själv och älsklingarna var hemma. Fick med mig allt jag skulle tror jag. Blev en sväng inne på barnens hus också där jag köpte en pipmugg, haklappar och en jättefin mössa till Isak:)
Nu ska jag släpa mig iväg till sängen, verkligen jättetrött och känner att kroppen skriker efter sömn!
Sweet Dreams♥

Kommentarer
Postat av: Anna

En sån liten tokunge tydligen bara sängen som gäller nu.

kram

2011-02-17 @ 07:56:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0