7 Minuter

Den magiska gränsen när jag tränar. Upp till 7 minuter känns det mest småjobbigt, men efter det så flyter allt på och jag kan träna hur länge som helst känns det. Var likadant förut när jag brukade träna på löpbandet. Kroppen kommer in i någon slags andra andning efter det. Väldigt glad att jag hittat tillbaka till det för nu är träningen rolig:)

Lillskrutten ligger i vagnen och sover nu efter en härlig promenad hem efter att ha varit och ätit lunch. I vagnen kan han ju alla fall inte krypa runt när han ska sova. Han är helt hopplös i sängen bara vägrar sova och kryper och klättrar. Något tips på hur man får dom att ligga still?
Såhär hittade jag honom igår när han vaknat. BUS♥

Kommentarer
Postat av: mamma till William

God eftermiddag..Hihihi.de ligger oftast inte stilla de små barnen i sängen..När man lägger ner min prins i sängen så ligger han på ett annat ställning när man vänder sig..det går fort det där..hihhi..

Skönt att du kommit i gång med träningen..gäller att ha motvation för uppnå det..Ha en mysig kväll.kram

2011-02-22 @ 16:11:07
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Erika

Ja, nog är hon full i bus alltid ;)

2011-02-22 @ 19:48:57
URL: http://mylittlewords.se
Postat av: Erika

Tack! Det gick finfint på sjukhuset och MRT:n var inte så hemsk, det var rätt mysigt faktiskt ;D haha.



Hihi, kika in på fredag så får du se! ;)

2011-02-22 @ 20:12:09
URL: http://mylittlewords.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0