Klappat och klart

Drog iväg upp till Valbo när älsklingen kom hem från jobbet så nu är förhoppningsvis alla julklappar färdighandlade, tjoho:) Kankse blir nån liten grej till men i det stora hela hittade jag alla fall det jag skulle. Sen är det bara paketinslagning kvar och det brukar ju i och för sig ta flera timmar men...
Nu är jag off to bed och ska försöka få några timmars skönhetssömn! Zacke vaknade ju redan innan halv sju imorse och ville inte somna om, alldeles för tidigt! Förresten så var vi ju på BVC idag för 1,5 års kontroll och spruta. Det gick bra. Pluttisen hade blivit 83cm! och väger ynka 10,4 kg men följer sina kurvor fint. Sprutan gick också bra, blev bara lite lessen efteråt. Det värsta var ju nästan när hon varit och hämtat sprutan och kom tillbaka och visade att han skulle få ett gulligt plåster efteråt. Han hatar plåster och satt i mitt knä och sa INTE, INTE och var livrädd att han skulle behöva ha plåstret. Sötnosen♥
Sweet dreams♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0