Trött

Isak blir verkligen helt slut av att vara på dagis. Älskade lillplutten har ju varit van att sova på förmiddagen men det blir inget av med det nu. Idag höll jag mig på avstånd på dagis och han var ute och lekte i nästan 1 timme utan mig. Det gick så bra så, sötisen är nöjd bara det är nån som leker med honom.
Han åt massor av mat idag också, skönt. Sen var det dax att prova på att sova på dagis. Lisa och Camilla (lärarna) fick lägga honom och det gick jättebra och han somnade utan en massa protester och sov i 1,5 timme! Stolt mamma är jag:) Så imorgon ska jag nog ta med en bok så jag har nåt att göra medans han leker! Sen på måndag tyckte dom att han kunde vara själv hela dagen eftersom det går så bra så då kan jag börja jobba. Mammas lilla bebis är inte så liten längre! Men han verkar trivas jättebra och det är ju viktigast. Nya kompisar och massor av bus hela dagarna, en lillkilles dröm!
Nu ska jag snart gå och sussa.
Godnatt och sweet dreams♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0