Oreda

Här hemma ser drt lite kaos-aktigt ut för tillfället. Har äntligen köpt nya garderober till sovrummet och flyttat in dom gamla i datarummet så vi får mer förvaring för vinterkläder och annat. Men vi har inte hunnit bygga ihop dom nya än, så det ligger stora kartonger i hallen, kläderna från dom gamla garderoberna ligger överallt i sovrummet och det är mest en enda röra! Fast det blev väldigt stort i sovrummet utan garderober så vi tycker nästan det känns hemskt att sätta in nya! Fast det behövs verkligen. Ska passa på att rensa ur lite kläder igen, ingen mening att spara sånt som man ändå inte använder.
Isak är lite bättre i förkylningen i alla fall, skönt. Imorgon ska han ju ha farmor och farfar som barnvakt eftersom vi ska på begravning. Min älskade farmor begravs i morgon. Kommer att bli riktigt jobbigt. Det är den första riktiga begravningen jag går på, usch:( inte kul alls.
Men nu så ska jag sova så jag alla fall inte är trött imorgon.
Sweet dreams♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0