Kyliga mornar

Börjar bli riktigt kallt om mornarna nu. Här om dagen när jag var ut och gick med Isak vid 6 tiden så rykte det till och med ur munnen! Brrr säger jag bara, värmen stanna lite till!
Nu sover Isak och jag har plockat undan tvätten. Idag blir det nog ingen längre promenad förrutom att gå och äta lunch. Har fått lite ont i knäna igen efter att ha gått lite mer i några dagar så jag vill inte förvärra det som sist när jag inte kunde ut och gå på flera veckor!
Nu ska jag surfa runt lite och kolla på inredning och inspireras. Tyvärr kan man ju inte ställa saker där man vill för då är lilla blixten busfrö där direkt och river...Han har blivit riktigt snabb nu också så det gäller att ha full koll hela tiden!
Ha en underbar dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0