Kläder

Har insett att jag har alldeles för mycket kläder. Ändå brukar det kännas som om jag onte har något att ha på mig! Sjukt. Nu har vi köpt inredning till garderoberna och satt upp den. Hängt in alla kläder och lagt i lådor. Sorterade bort en stor hög som ska till välgörenhet och ändå fick jag proppfullt i garderoben....
Jag som tänkte att nu när jag har rensat ut har jag inte så mycket kvar och kan köpa lite nytt....Blir nog inget av med det än på ett tag!
Nu ska jag snart gå och sova. Isak var hos mormor och morfar när vi shoppade och när dom kom tillbaka med honom hade han somnat i bilen så det var bara att bära direkt in i sängen så fortsatte han sova. Hoppas bara han inte vaknar mitt i natten nu!
Sweet dreams♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0