1:a dagen avklarad!

Allt har gått super idag. Isak blev inte lessen när jag lämnade honom på dagis och jag hade en bra dag på jobbet.
Pluttis hade busat, ätit och sovit bra och inte varit lessen så jag är en nöjd mama. Hemma har vi busat förfullt. Hans nyaste "bus" är att klättra upp i soffan och bli alldeles galen, springa omkring och kasta sig rakt ut för kanten(så mamma och pappa får fånga!) Känns livsfarligt, man kan inte bara gå därifrån men samtidigt om man är kvar så vill han bara göra ännu mer och blit helt galen. Tokungen!
Kul att klättra i kökslådan!

Vila på golvet är mysigt♥

Nu ska jag gå och borsta tänderna lite och sen hoppas jag få sova hela natten!
Sweet dreams♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0