Shopping och lite grillat

Har varit en helt underbar dag! På förmiddagen åkte vi in till Uppsala en sväng. Jag köpte mig ett par nya löparskor eftersom dom jag har är lite trånga i tån och jag har haft problem efter graviditeten med nageltrång:( Men jag är helnöjd med mina nya skor, så fina och sköna...och ROSA! I like♥ Perfekt att det va medlemsrabatt 10% så hade jag bonus också så det blev nästan 600kr billigare!
ASICS GT 2160 W
Löparskor/ASICS GT 2160 W från stadium.se


På eftermiddagen va vi ut och gick lite med Isak sen så krattade älsklingen gräsmattan så fin och jag och Isak myste på en filt på gräset♥ Pluttisen tyckte gräsmattan var VÄLDIGT intressant och skulle provsmaka lite, ajaj ajaj blir det då. Sen blev det en promenad till affären och handla lite mat. Hann med en sväng in på jobbet och hejade på mamma och pappa också.
Älsklingen helgrillade en entrecôtebit och jag halloumi så åt vi sallad och klyftpotatis till. Mums! Hann bli lite chips och en Xide Jungle också i soffan så imorgon blir det till att inviga nya skorna och bränna lite fett!
Sweet dreams♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0