Så envis!

Blev väckt strax efter 4!! imorse av att ena katten skrapade på vår sovrumsdörr, aghhhhh! Sen halvsov jag lite och Isak började knysta halv 5. När älsklingen gick upp vid 5 tog jag över Isak i vår säng och försökte övertala honom att sova lite till, det gick ju sådär...Tjugo över 5 var det bara att kliva upp och fixa ordning frukost till lillkillen. Kände mig inte jättepigg då eller! Som tur var så somnade han vid halv sju och jag också och vaknade 8.20 igen. Då kände jag mig ju som människa igen!
Har varit riktigt skönt ute idag och hade gärna gått en långpromenad, men mina knän eller det är nog senfästena på insidan strax nedanför knät som har åkt på överansträngning så det blev inte så lång promenad då det gör alldeles för ont. Kanske inte bästa skorna jag går i heller men kände inte för att ha mina löparskor när jag ska gå och äta, dom passar inte riktigt in till resten av kläderna!
När vi gick hem så var Isak så fruktansvärt trött, men skulle bebis ligga ner, Nej knappast. Så tillslut så somnade han sittande....Undrar vem han har ärvt sin envishet av!
Min underbara envisa pluttis♥

Nu har vi precis ätit middag och huvudet säger att jag vill träna, men kroppen vill inte riktigt. Kroppen vinner!
Ha en skön kväll!


Kommentarer
Postat av: lina

haha vilken härlig stil:)

2011-04-20 @ 19:23:33
URL: http://linahelena.blogspot.com
Postat av: Anna

är det månne en peter junior?

2011-04-20 @ 22:07:58
Postat av: britta bloggar

Haha så gulligt! Härlig stil!

2011-04-21 @ 21:57:53
URL: http://brittabloggar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0