Måndagslista

Ny vecka och dax för måndagslista!

Idag måndag är jag glad för:

* Vi hade en underbar helg i vårvärmen
* Jag krattade bort alla löv från rabatten, nu blir man glad av och se hur fint det är:)
* Jag har köpt ett par nya fina löparskor:)
* Joggade 2ggr förra veckan, känns bra
* Hade gått ner 1,1 kg den här veckan, tjoho!
* Påsk den här veckan så älsklingen är ledig på fredag, långhelg!
* Ska bli fint väder hela veckan, underbart med sol och värme tror jag är gjord för det!
* Isak är världens bästa, älskar honom så mycket♥
* Har en så fin sambo som fixar och donar med allt här hemma:)

Fler måndagslistor på Jennys blogg!

Kommentarer
Postat av: Elin

Hej och tack snälla för sin kommentar.

Vilken härlig "må-bra-lista"! Visst är det underbart med VÅR!

Kram!

2011-04-19 @ 11:54:46
URL: http://elinpels.blogg.se/
Postat av: Elin

DIN ska det såklart va,haha

2011-04-19 @ 11:55:33
URL: http://elinpels.blogg.se/
Postat av: yvve

längtar att läsa din måndagslista, tycker den är så mysig

2011-04-21 @ 09:17:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0