Första försöket...

Så har man skaffat sig en blogg då...Får se om det bara blir en tillfällig grej eller om jag faktiskt kommer fortsätta med det? Vem vet...
Igår hade vi underbar middag med familjen, åt en riktigt god och enkel pasta med champinjoner och parmesan. Sen hade vi en omgång yatzy dår det inte gick så bra för mig, men, men alla kan ju inte vinna!
Söta Isak ligger och sover och älsklingen latar sig i soffan lite. Själv har jag hosta så jag knappt kunde sova i natt.
Kram

Sötnosarna myser i soffan♥

Kommentarer
Postat av: Jossaass

Så fint kort. Så roligt att följa familen på bloggen

2010-10-24 @ 20:54:29
Postat av: yvonne

Så fint kort. Så roligt att följa familen på bloggen

2010-10-24 @ 20:55:20
Postat av: Amanda

Vilken fin blogg och vilket härligt foto. :)

Tror absolut du fastnar i bloggträsket som alla oss andra. ;)

2010-10-25 @ 19:22:09
URL: http://creyla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0