Väntar

Undrar när snöovädret ska komma hit? Tycker det är mysigt när snön yr så man knappt ser ut genom fönstren. Dock inte lika kul när man ska ut...
Idag tog vi bilen ner till babycafé. Hinner ju aldrig annars när vi går. Hde en mysig förmiddag där. Isk tyckte Wilma var väldigt intressant, medand en av de större bebisarna va riktigt läskig. Varje gång han lät blev Isak rädd och började gråta. Stackars lilla älsklingen.
Igår när jag handlade så kunde jag bara inte motstå att köpa pepparkaksdeg, det är ju så gottt. Gillar inte pepparkakor jättemycke, men degen, den har jag nog ätit upp hälften av redan...Inte bra för magen kanske men gott!
Isak fick en vinteroverall av mormor idag, jättesöt. Satt bra fast det är storlek 74/80.

Tack snälla mormor♥

Nu ska jag krypa ner i sängen till min älskade Peter, hoppas att Isak sover nån timme till.

Nattinatti♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0