Tandvärk

Har sen i går kväll haft så ont i tänderna. Kanske är för att det är så kallt ute! Värker i precis alla tänder eller kanske mer ilar. Inte skönt alla fall.
Nu har vi varit ute en liten sväng, inte så länge jag frös för mycket kanske inte så konstigt när det är -17 grader ute!
Fast jag tycker det är mysigt med vinter bara inte så här jättekallt. Tog den här bilden igår på vår uppfart, blev riktigt lyckad.


Annars har vår kamera blivit konstig, bilderna blir alldeles gryniga vet inte varför. Förut var dom hur skarpa och fina som helst. Har gjort ren linsen men det hjälpte bara lite.

Nu är min duktiga älskling och handlar mat efter att ha kört av uppfarten med snöslungan, igen!
Sen ska jag åka och hämta mitt paket som har kommit:) Julklappar till Isak♥

Ikväll blir det massor av ljus och te för att värma mig. Kom ihåg att jag har en jättehärlig värmefilt som jag fick i julklapp förra året också, kanske läge att plocka fram den!

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0