Svart och vitt

Så vaknar man upp till en vit morgon. Allt blev plötsligt så mycket ljusare. Försökte skotta undan lite snö medans Isak sov, men den vägde ju bly!

Igår så va jag in på Arlas hemsida och dom sökte testpersoner till sina nya smaksatta vispgrädden. En med choklad och en jordgubb. Verkar smaskens så jag ansökte och hoppas att bli utvald.
Vill du också ansöka om att testa deras produkter? Klicka på denna länk: Arla


Tänkte jag skulle lägga in bilder på hallen också. Den övre bilden är före och de andra två efter.
Tapeten kommer från Midbecs kollektion "White is the new Black", jag älskar den!


Ha en underbar dag i snöslasket!

Kommentarer
Postat av: yvonne

Jättefin

2010-11-10 @ 17:49:24
Postat av: Karolina

Tack!

2010-11-10 @ 23:00:13
URL: http://kcrazy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0