Sömnlöst

Kom inte i sämg förrän efter 23 igår. Sen låg jag bara och vred och vände på mig och kunde inte sova. När Isak vaknade vid 3 vet jag inte om jag sovit nåt, lite kanske. Sen la vi oss och sov, men jag somnade knappt då heller, kände mig klarvaken! Älsklingen♥ åkte och jobbade vid 5, duktig han är! Isak vaknade till vid 6, då va jag trött så han fick ligga brevid mig i sängen och då kunde jag äntligen sova! Synd bara att han vaknade vid 7.30....

Nu har vi ätit frukost, Isak är så nyfiken på min gröt! Han fick smaka lite det tycker han är jättegott. Sen har vi sovit en timme och nu busar vi. Det är ungefär så mina dagar/nätter ser ut förutom sömnlösheten.
Hoppas att det gick bra för älsklingen att åka till Stockholm, har inte hört nåt från honom än. Tycker det är lite läskigt när han ska ut och åka när vädret är såhär!

Får se om vi törs oss ut med vagnen en sväng senare för lunch, eller om vi tar bilen. Fast det ser snorhalt ut så jag vet inte vilket alternativ som är minst dåligt! Kanske bara ska stanna inne!

Mammamys♥


Krypträning på fårskinnsfällen♥

Ha det härligt i snöyran!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0