Saffransbullar

Är mitt i bak av saffransbullar. Väntar på att degen ska jäsa klart. Kan ju inte direkt gå ut, snön vräker ner och har ju gjort så i flera dagar. Duktiga älsklingen körde med snöslungan på f.m men nu ligger det nog en decimeter snö på uppfarten igen.
Har satt upp julgardiner och igår när jag kom hem hade älsklingen satt upp alla adventsljusstakar♥ Nu är det sådär julmysigt i hela huset.

Igår jobbade jag nästan 7 timmar och Isak hade sin farmor här som barnvakt. Det gick jättebra och han va så snäll så även om han inte sov så mycket. Tack farmor för passning!


Nu ska lillpluttis få lite mat, potatis och morot. Mums tycker han och bara smaskar i sig♥
Han är hur duktig som helst på att äta, skönt. Men jag ammar fortfarande kommer nog göra så ett tag till, bekvämt och mysigt!

Nu ska bullarna bakas! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0