Nu är det klart

Så är helgen och dopet avklarat. Allt gick super och Isak var så duktig. Vi hade jättetrevligt efteråt och alla var nöjda. Tack för alla fina doppresenter till Isak.
Sedan firade vi mig också eftersom jag fyllde år i söndags. Passade på att göra det samtidigt när släkten var samlad. Åt jättegod mat, Marulk med Parmesanmostoppar och Limesmör. Tack pappa för toppenmat♥ och tack mamma för att du dukat och servade oss♥

Idag har jag varit på sjukhuset och fått min knöl undersökt. Tydligen är det en svullen lymfkörtel, det var ju skönt att höra. Fick ta några blodprov också för säkerhets skull.
Var duktig och var ner till återvinningen på e.m med en massa kartonger. Skönt att bli av med dom så vi fick lite bättre plats här hemma!



Godnatt♥

Kommentarer
Postat av: yvonne

Det var verkligen en trevlig dag med gott fika och god mat och jätteduktig och fin Isak.

2010-11-17 @ 08:51:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0