Måndagslista

Så har jag tid igen denna måndag att göra en måndagslista jag kan lägga in till Jenny.

Just idag känns det bra att:

*Isak är så duktig med allt. Bara gapar och sväljer när han får mat♥
*Disken är undanplockad så köket ser snyggt ut
*Snön ligger kvar:) Vitt och fint och lite julstämning
*Det är första advent på söndag, snart dags att ta fram ljusstakarna:)
*Snälla farmor ska vara barnvakt på fredag så jag kan jobba
*Vägen har blivit plogad utan att vi fick en stor snövall för ingången!
*Snart är det jul! Älskar julen
*Jag har en underbar familj♥

Gör gärna en egen måndagslista och lägg in den till Jenny. Länk finns under mina länkar:

Ha en superskön dag!

Kommentarer
Postat av: Jenny ♥

Så härligt att få läsa din måndagspepp vännen! Hoppas ni får en riktigt fin dag. Kram Jenny

2010-11-22 @ 11:00:11
URL: http://www.jennyn.se
Postat av: Britta Bloggar

Åh det är så bra med måndagslistan!

2010-11-22 @ 22:58:06
URL: http://brittabloggar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0