LOVEFiLM

Godmorgon!
Jag har förmånen att vara en sk. Buzzador, vilket innebär att jag får prova på tjänster och produkter gratis. Just nu är jag med i en kampanj för Lovefilm. Jag får testa 4 filmer gratis i en månad. Man går bara in på deras hemsida, skapar en filmlista så skickas filmerna hem till en direkt i brevlådan. Sedan har man ingen tidspress på sig utan kan se filmerna när man har tid och sedan enkelt skicka tillbaka dom i returpåsen man får med. Jättelätt!


Vill du också testa Lovefilm gratis i en månad? Klicka här

Är du sugen på att också bli en Buzzador och få testa på nya produkter och tjänster? Använd den här länken och fyll bara i dina uppgifter, det är helt kostnadsfritt!

Ha en underbar dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0