Höstlov va?

Skyndade mig iväg imorse för att hinna i tid till babycafé. Och vad hade man för det? Jo kom dit och det satt massa småbarn med ledare där så jag frågade fall det inte va nåt babycafé idag? Nej det är ju höstlov...
Jaha och bebisar har höstlov eller??? Suck!

Va in till mamma och pappa en stund. Mamma ville jag skulle komma ner senare och gå och titta på lite kläder så hon kan köpa till mig när jag fyller år:) Tack mamma♥
Va också in och hämtade  lite te och honung. Gröna Madame är ett jättegott te somm jag kan dricka litervis av. Fick också en provpåse med en sort som heter Black Magic Desert som ska bli kul att testa.

Nu ska jag äta lunch innan Isak vaknar, Raggmunk och lingonsylt utan äckligt fläsk(äter inte kött) ska bli gott.

Ha det gott!

Kommentarer
Postat av: victoria

surt... vet hur det känns. och vid sådana tillfällen brukar man ha stressat extra :) ska du med den 18/11 och baka i hållnäs? hoppas allt är bra med familjen! kram victoria

2010-11-02 @ 12:25:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0