Paket!

Nu har mitt paket med grejor kommit:) Är ju som jag tidigare skrivit en Buzzador vilket innebär att jag får prova på produkter och tjänster gratis och ge feedback om dom. Kul och enkelt. Vill du också bli en Buzzador? Lämna en kommentar med din email adress så skickar jag en länk!
Innehållet i det här paketet var hudvårdsprodukter från Cliniderm.

Så nu ska det provas:)
Kommer anordna en tävling lite senare där jag delar ut 4 provförpackningar med 6 olika varuprover så håll utkik!

Nu ska jag gå och lägga mig så jag orkar upp imorgon, ska jobba lite med mat till nyårsmenyn på jobbet. Har hunnit varit till Gävle en sväng också så älsklingen fick nya skidkläder med!
Mammas häst Jambalaya Kemp var jätteduktig och kom 5:a i sitt lopp ikväll. Nu ska hon få lite loppvila och träna på lite tyngre tills det blir tävlingar lite längre fram.

Sov så gott nu alla, Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0