Måndagslista

Här är denna veckas måndagslista. Vill du också göra en måndagslista? Kika in på Jennyns blogg.

Idag är jag glad över att:

* Det blir en sådär härligt snöig och vit jul
* Bara 4 dagar kvar till julafton
* Jag har en så duktig, underbar sambo som skottar våran uppfart så jag slipper
* Vi ska åka till Åre, se upp i backarna här kommer jag!
* Isak har blivit så duktig att sova på nätterna, behöver inte gå upp och amma något bara ge nappen:)
* Det finns te i Sverige, tack Kina! Då menar jag inte tepåsar utan riktigt gott lösviktste!
* Imorgon ska jag äntligen komma iväg och handla julklappar, sista minuten inte min grej men ibland blir det så
* Vi ska ha julmiddag med släkten i år igen
* Min kusin kommer hem över jul från USA så hon äntligen får träffa Isak!
* Jag har en så underbar familj♥ Älskar er alla!

Nu ska jag sätta mig i soffan med en kopp te och kolla på jul med Ernst!

Godkväll!

Kommentarer
Postat av: Jenny ♥

Hej vännen! Härlig lista, här är det en till som inte gillar att vara ute i sista minuten men ofta blir det så :-(



Kanske ska vi se till att ordna en lekdejt när det nya året börjat? Ha en underbar dag och framförallt en underbar jul!



kram Jenny



Ps: Har du inte hunnit tävla ännu så tävla gärna om biljetter till IDOL deltagarnas första Sverige turné + en meet and greet med alla 11 IDOLERNA - http://jennyn.se/2010/december/vinn-biljetter-till-idolturnen-inkl-meet-and.html

2010-12-21 @ 12:03:35
URL: http://www.jennyn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0