Måndagslista

Då var det dax för veckans måndagslista:)

Idag är jag glad över att:
* Vi hade en så härlig julafton, tack allihopa som var med
* Isak fick jättemycke roliga julklappar som han kan leka med, busungen, TACK!
* Vi hade en härlig släktmiddag igår
* Fick äntligen träffa min kusin igen som är hemma över jul och nyår
* Pappa lagar så god mat! Inte den nyttigaste kanske, men helt klart godast!
* Jag har lyckats tvätta undan all tvätt, hela tvättstugan full med ren tvätt:)
* 6 januari är lägenhet i Åre bokad, ska bli så skoj
* Isak är världens underbaraste bebis♥
* Min älskade Peter finns, älskar dig!♥

Gör gärna en egen måndagslista och lägg in på Jennyns blogg!

Ha en härlig måndag

Kommentarer
Postat av: britta bloggar

Åh vilken bra måndagslista, det är verkligen ett bra koncept!

2010-12-27 @ 21:02:35
URL: http://brittabloggar.wordpress.com
Postat av: Jenny ♥

Hej vännen! Underbar lista som alltid! :) Kramar i massor från oss ute i buschen

2010-12-27 @ 21:33:18
URL: http://www.jennyn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0