Julklappar?

Har ingen aning om vad jag ska köpa för julklappar. Önskningar tas tacksamt emot. Till Isak finns det ju för mycket man vill köpa! Hittade det här super söta setet på Lindex hemsida.

Kanske det blir ett sånt när jag åker och julshopar. När jag nu ska göra det! Vill ju helst åka själv, det går fortast och enklast så. Men älsklingen brukar ju mysa med pluttis när jag är borta så det går nog bra.

Imorgon när vi ska bort ska mormor och morfar va barnvakt till Isak, blir mysigt för dom. Hoppas han inte är för bråkig bara. Kvällarna är ju hans gnälltid. Vill inte sova, inte leka, mest bara äta. Fast mest är han trött. Pluttisen♥

Nu ska jag sätta mig i soffan med en kopp te och ta det lugnt. Tänkte städa badrumen men älsklingen sa att jag behöver också vila och ta det lugnt. Inte så lätt när det känns som man inte gör något om dagarna bara går hemma. Fast det är ju ett jobb i sig att ha barn så han har väl rätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0