God Morgon!

Nu sover Isak igen och jag har hunnit få i mig lite frukost, havregrynsgröt och äppelmos vilket är standard för mig nu för tiden.
Igår hade vi en halvdag med shopping i Valbo. Kom inte hem förrän vid 20-tiden. Isak skötte sig jättebra och åt både fruktpuré och senare Morots- och Palsternackspuré.
Vi tog en fika med mormor på Ikea och fick med oss en back till leksaker, lite ljus och galgar med oss därifrån. Tack mormor:)
Själv shoppade jag loss på Stadium. Ny skidjacka och byxor samt en underställströja.



Älsklingen kommer garanterat inte att tappa bort mig i backarna! Förhoppningsvis kommer jag inte att frysa nu heller.

Idag ska vi bara ta det lugnt. Gå hem till Isaks farmor en stund på eftermiddagen och hälsa på. Borde ta tag i att städa upp lite här hemma men det kan vänta!

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Anna

Som du ser ut hjälm får du visa leg på systemet.

kram mamma

2010-12-29 @ 19:04:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0